Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Название: Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки
Другие названия: Ideas of pedagogical ethics in the history of Ukrainian pedagogical thought
Авторы: Харченко, Людмила Павлівна
Ключевые слова: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Харченко, Л. П. Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки / Л. П. Харченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 177–179. – Бібліогр.: с. 179 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми, яка розглядається, зміст педагогічної думки українських просвітників на проблему взаємовідносин між педагогами та учнями, батьками, колегами, важливість встановлення гуманістичних взаємовідносин на основі педагогічної етики. Ключові слова: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм.
The author of the article has considered the is the content of pedagogical ideas of Ukrainian educators on the problem of relations between teachers and pupils, parents, colleagues, the importance of humanistic relations on the basis of pedagogical ethics. Key words: ethics, ethical and pedagogical ideas, moral relations, humanism, pedagogical optimism.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.