Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Назва: Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки
Інші назви: Ideas of pedagogical ethics in the history of Ukrainian pedagogical thought
Автори: Харченко, Людмила Павлівна
Ключові слова: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Харченко, Л. П. Зародження ідеї педагогічної етики в історії української педагогічної думки / Л. П. Харченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 177–179. – Бібліогр.: с. 179 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми, яка розглядається, зміст педагогічної думки українських просвітників на проблему взаємовідносин між педагогами та учнями, батьками, колегами, важливість встановлення гуманістичних взаємовідносин на основі педагогічної етики. Ключові слова: етика, етико-педагогічні ідеї, моральні відносини, гуманізм, педагогічний оптимізм.
The author of the article has considered the is the content of pedagogical ideas of Ukrainian educators on the problem of relations between teachers and pupils, parents, colleagues, the importance of humanistic relations on the basis of pedagogical ethics. Key words: ethics, ethical and pedagogical ideas, moral relations, humanism, pedagogical optimism.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6216
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.