Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6318
Название: | Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію «вогонь – вода» |
Другие названия: | Enrichting dialogue speech of the students of higher educational establishments with cosmogonic phraseological units representing the conceptual opposition “fire-water” in the German language |
Авторы: | Михайлишин, Уляна Іванівна |
Ключевые слова: | космогонічні фразеологізми, діалог, діалогічні єдності, діалогічні репліки, технічні засоби навчання, методика, шляхи засвоєння фразеологічних одиниць |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Библиографическое описание: | Михайлишин, У. І. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію "вогонь-вода" / У. І. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 97–102. – Бібліогр.: с. 102 (16 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Особливу увагу звернено на лінгвістичний і лінгводидактичний аспекти методики засвоєння космогонічних фразеологічних одиниць, що концептуалізують опозицію «вогонь – вода». Запропоновано і схарактеризовано види технічних засобів навчання для впровадження космогонічних фразеологізмів у мовленнєву практику студентів вищих навчальних закладів, запропоновано методичні шляхи їх засвоєння.
Ключові слова: космогонічні фразеологізми, діалог, діалогічні єдності, діалогічні репліки, технічні засоби навчання, методика, шляхи засвоєння фразеологічних одиниць. Special attention of the article has been paid to a linguistic and linguo-didactic aspect of the methods of using cosmogonic phraseological units that conceptualize the opposition “fire-water”. Different kinds of technical devices for teaching and implementation of cosmogonic phraseological units in speech practice of the students of higher educational establishments have been introduced and characterized. Methodological ways of mastering these phraseological units are suggested. Key words: cosmogonic phraseological units, technical devices for teaching, methods of teaching, ways of mastering phraseological units. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6318 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБАГАЧЕННЯ НІМЕЦЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ.pdf | 257.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.