Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6318
Назва: Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію «вогонь – вода»
Інші назви: Enrichting dialogue speech of the students of higher educational establishments with cosmogonic phraseological units representing the conceptual opposition “fire-water” in the German language
Автори: Михайлишин, Уляна Іванівна
Ключові слова: космогонічні фразеологізми, діалог, діалогічні єдності, діалогічні репліки, технічні засоби навчання, методика, шляхи засвоєння фразеологічних одиниць
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Михайлишин, У. І. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію "вогонь-вода" / У. І. Михайлишин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 97–102. – Бібліогр.: с. 102 (16 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Особливу увагу звернено на лінгвістичний і лінгводидактичний аспекти методики засвоєння космогонічних фразеологічних одиниць, що концептуалізують опозицію «вогонь – вода». Запропоновано і схарактеризовано види технічних засобів навчання для впровадження космогонічних фразеологізмів у мовленнєву практику студентів вищих навчальних закладів, запропоновано методичні шляхи їх засвоєння. Ключові слова: космогонічні фразеологізми, діалог, діалогічні єдності, діалогічні репліки, технічні засоби навчання, методика, шляхи засвоєння фразеологічних одиниць.
Special attention of the article has been paid to a linguistic and linguo-didactic aspect of the methods of using cosmogonic phraseological units that conceptualize the opposition “fire-water”. Different kinds of technical devices for teaching and implementation of cosmogonic phraseological units in speech practice of the students of higher educational establishments have been introduced and characterized. Methodological ways of mastering these phraseological units are suggested. Key words: cosmogonic phraseological units, technical devices for teaching, methods of teaching, ways of mastering phraseological units.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6318
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.