Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 28 Частина 2 - 2019 : [33] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 33
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сучасні детермінанти та форми міжнародних торговельних суперечокЯценко, О. М.; Ускова, Д. С.
2019Значення обліку в підвищенні ефективності фінансово-господарської діяльності вітчизняних підприємствЮдіна, М. І.
2019Підходи до аналізу та оцінки позикових фінансових ресурсів підприємстваЮдіна, С. В.; Летучий, В. В.; Стіпанов, А. О.
2019Организационные механизмы развития коммуникации в административно-территориальных районах страныШюкюров, Неман Алиширин оглу
2019Концептуальні основи визначення схильності до ризику промислових підприємствШишкіна, О. В.
2019Дослідження чинників впливу на ефективність управління операційною діяльністю підприємств машинобудуванняШвець, Ю. О.
2019До проблеми державного регулювання первинного ринку житлаШапошнікова, І. О.
2019The role of value drivers in value-based management conceptShagina, Sofia; Bychkova, Natalia
2019Convergence between eastern Europe and Ukraine: the ways of improvementChornyi, Oleh
2019Динаміка виробництва та експорту меду в УкраїніЧміль, А. С.
2019Modern marketing tools and determinants in terms of globalizationChaikovska, Maryna; Chushankova, Valeria
2019Механізм державного регулювання кризових явищ банківської галузі в умовах глобальних викликівФедишин, М. П.; Жаворонок, А. В.; Ковальчук, Н. О.
2019Управління маркетинговими стратегічними рішеннями аграрних підприємств за результатами проведеного матричного аналізу асортиментуУстік, Т. В.
2019Особливості обліку запасів у бюджетних установахТополенко, Н. М.; Уланович, Т. Ю.
2019Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм діїСкригун, Н. П.; Наумко, Т. А.
2019Розроблення оптимізованої моделі логістичних ланцюгів постачання-розподілу підприємстваСергієнко, О. А.; Голофаєва, І. П.; Швець, А. Д.
2019Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств у виробничо–торговельних ланцюгах на основі ядра бізнесуСеменов, К. Л.
2019Методичний інструментарій механізму регулювання соціально-трудових відносин у підвищенні якості життя населенняРудик, О. А.
2019Аналіз розвитку світового ринку криптовалютРубанов, П. М.
2019Комплексна оцінка ефективності роботи з постачальникамиРомащенко, О. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 33
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed