Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66625
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorГуштан, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-11-02T13:29:58Z-
dc.date.available2024-11-02T13:29:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКорсак Р., Гуштан Т. КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024. С. 242-245.uk
dc.identifier.isbn978-617-8487-33-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66625-
dc.descriptionАктуальність дослідження культури обслуговування у ресторанах обумовлена кількома ключовими факторами, що впливають на успішність та конкурентоспроможність підприємств у цій галузі. По-перше, висока якість обслуговування є важливою складовою клієнтського досвіду, яка безпосередньо впливає на задоволеність та лояльність відвідувачів. В умовах зростаючої конкуренції на ринку ресторанних послуг, здатність створити унікальний та позитивний досвід для клієнтів стає вирішальною перевагою.uk
dc.description.abstractАктуальність дослідження культури обслуговування у ресторанах обумовлена кількома ключовими факторами, що впливають на успішність та конкурентоспроможність підприємств у цій галузі. По-перше, висока якість обслуговування є важливою складовою клієнтського досвіду, яка безпосередньо впливає на задоволеність та лояльність відвідувачів. В умовах зростаючої конкуренції на ринку ресторанних послуг, здатність створити унікальний та позитивний досвід для клієнтів стає вирішальною перевагою.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвітuk
dc.subjectкультура, послуги, стандарти, ресторанний бізнесuk
dc.titleКУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИuk
dc.title.alternativeКУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.