Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66625
Title: КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИ
Other Titles: КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИ
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Гуштан, Тетяна Вікторівна
Keywords: культура, послуги, стандарти, ресторанний бізнес
Issue Date: 2024
Publisher: Посвіт
Citation: Корсак Р., Гуштан Т. КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНАХ: СТАНДАРТИ ТА ПРАКТИКИ. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2024. С. 242-245.
Abstract: Актуальність дослідження культури обслуговування у ресторанах обумовлена кількома ключовими факторами, що впливають на успішність та конкурентоспроможність підприємств у цій галузі. По-перше, висока якість обслуговування є важливою складовою клієнтського досвіду, яка безпосередньо впливає на задоволеність та лояльність відвідувачів. В умовах зростаючої конкуренції на ринку ресторанних послуг, здатність створити унікальний та позитивний досвід для клієнтів стає вирішальною перевагою.
Description: Актуальність дослідження культури обслуговування у ресторанах обумовлена кількома ключовими факторами, що впливають на успішність та конкурентоспроможність підприємств у цій галузі. По-перше, висока якість обслуговування є важливою складовою клієнтського досвіду, яка безпосередньо впливає на задоволеність та лояльність відвідувачів. В умовах зростаючої конкуренції на ринку ресторанних послуг, здатність створити унікальний та позитивний досвід для клієнтів стає вирішальною перевагою.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66625
ISBN: 978-617-8487-33-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.