Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078
Title: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Other Titles: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Authors: | Мальцева, Ольга Борисівна |
Keywords: | формування професійних здібностей, малі соціальні групи |
Issue Date: | 30-Jan-2024 |
Publisher: | Центр фінансово-економічних досліджень, м. Полтава |
Citation: | Мальцева О. Б. Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах. Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 січня 2024 року): у 2 частинах. Полтава: Центр фінансово-економічних досліджень, 2024. Частина 2. С. 70-72. |
Abstract: | Процес самовизначення особи завершується досягненням стабільного становища в тій або іншій сфері соціального життя з формуванням відповідних переконань, ціннісних орієнтацій та мотивації. Це результат процесів самопізнання, об'єктивна оцінка особою комплексу ознак власних індивідуальних особливостей та професійно важливих якостей, необхідних для оволодіння конкретною професією. Оволодіння, розвиток, формування професійних здібностей майбутніх спеціалістів відбувається з першого курсу навчання, під час практичних (лабораторних) занять, при спілкуванні студентів між собою, спілкуванні студентів та викладачів під час опитування, в процесі обговорення навчального матеріалу по темі. Під час занять (робота в малій соціальній групі) формуються різні форми спілкування та обмін Інформацією. При цьому студенти виявляють в окремих випадках недосконалість та не сформованість уявлень щодо правил спілкування в соціальній групі, важливості. |
Description: | Механізми формування та реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах (починаючи з малих соціальних груп) мають впроваджуватися не тільки в родині, але і педагогами навчального закладу. Взаємодопомога студентів в групах, покращення міжособистісних стосунків сприяють безперервності професійного розвитку, професійна ідентичність є важливою складовою частиною суспільства. |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
репозитарій.doc | 54 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.