Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078
Название: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Другие названия: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Авторы: | Мальцева, Ольга Борисівна |
Ключевые слова: | формування професійних здібностей, малі соціальні групи |
Дата публикации: | 30-янв-2024 |
Издательство: | Центр фінансово-економічних досліджень, м. Полтава |
Библиографическое описание: | Мальцева О. Б. Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах. Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 січня 2024 року): у 2 частинах. Полтава: Центр фінансово-економічних досліджень, 2024. Частина 2. С. 70-72. |
Краткий осмотр (реферат): | Процес самовизначення особи завершується досягненням стабільного становища в тій або іншій сфері соціального життя з формуванням відповідних переконань, ціннісних орієнтацій та мотивації. Це результат процесів самопізнання, об'єктивна оцінка особою комплексу ознак власних індивідуальних особливостей та професійно важливих якостей, необхідних для оволодіння конкретною професією. Оволодіння, розвиток, формування професійних здібностей майбутніх спеціалістів відбувається з першого курсу навчання, під час практичних (лабораторних) занять, при спілкуванні студентів між собою, спілкуванні студентів та викладачів під час опитування, в процесі обговорення навчального матеріалу по темі. Під час занять (робота в малій соціальній групі) формуються різні форми спілкування та обмін Інформацією. При цьому студенти виявляють в окремих випадках недосконалість та не сформованість уявлень щодо правил спілкування в соціальній групі, важливості. |
Описание: | Механізми формування та реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах (починаючи з малих соціальних груп) мають впроваджуватися не тільки в родині, але і педагогами навчального закладу. Взаємодопомога студентів в групах, покращення міжособистісних стосунків сприяють безперервності професійного розвитку, професійна ідентичність є важливою складовою частиною суспільства. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
репозитарій.doc | 54 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.