Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078
Назва: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Інші назви: | Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах |
Автори: | Мальцева, Ольга Борисівна |
Ключові слова: | формування професійних здібностей, малі соціальні групи |
Дата публікації: | 30-січ-2024 |
Видавництво: | Центр фінансово-економічних досліджень, м. Полтава |
Бібліографічний опис: | Мальцева О. Б. Механізми реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах. Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 січня 2024 року): у 2 частинах. Полтава: Центр фінансово-економічних досліджень, 2024. Частина 2. С. 70-72. |
Короткий огляд (реферат): | Процес самовизначення особи завершується досягненням стабільного становища в тій або іншій сфері соціального життя з формуванням відповідних переконань, ціннісних орієнтацій та мотивації. Це результат процесів самопізнання, об'єктивна оцінка особою комплексу ознак власних індивідуальних особливостей та професійно важливих якостей, необхідних для оволодіння конкретною професією. Оволодіння, розвиток, формування професійних здібностей майбутніх спеціалістів відбувається з першого курсу навчання, під час практичних (лабораторних) занять, при спілкуванні студентів між собою, спілкуванні студентів та викладачів під час опитування, в процесі обговорення навчального матеріалу по темі. Під час занять (робота в малій соціальній групі) формуються різні форми спілкування та обмін Інформацією. При цьому студенти виявляють в окремих випадках недосконалість та не сформованість уявлень щодо правил спілкування в соціальній групі, важливості. |
Опис: | Механізми формування та реалізації професійного самовизначення студентів в соціальних групах (починаючи з малих соціальних груп) мають впроваджуватися не тільки в родині, але і педагогами навчального закладу. Взаємодопомога студентів в групах, покращення міжособистісних стосунків сприяють безперервності професійного розвитку, професійна ідентичність є важливою складовою частиною суспільства. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67078 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
репозитарій.doc | 54 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.