Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6796
Назва: | ВПЛИВ АЕРОБНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ПОКАЗНИКИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ |
Інші назви: | The impact on aerobic physical activity indicators performance and student achievement |
Автори: | Товт, Валерій Адальбертович Сивохоп, Едуард Миколайович Маріонда, Іван Іванович |
Ключові слова: | Вплив аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів. Ключові слова: фізична і розумова працездатність, фізичне виховання, студенти, рухова активність, низький рівень, фізичний стан. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавництво НПУ імені М.П Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Товт В.А. Вплив аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів / Товт, В.А., Сивохоп, Е.М., Маріонда, І.І. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: 15. – 2015. – Випуск 5 К(61) – С. 249–252. |
Серія/номер: | Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова;Випуск 5 К(61)’ 2015 |
Короткий огляд (реферат): | . Працездатність та успішність студентів є важливими чинниками результативності навчального процесу. В умовах гіподинамічного характеру життєдіяльності студентів одним із шляхів збереження їхньої працездатності та успішності є аеробне фізичне навантаження, яке компенсує недостатню рухову активність. Метою дослідження є вивчення впливу аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів. Визначено, що динаміка показників тижневого фізичного навантаження у студентів чоловічої і жіночої статі відрізняється. Сумарний об’єм фізичної роботи за тиждень у чоловіків більший. Не виявлено впливу фізичної витривалості на успішність студентів чоловічої та жіночої статі, але підтверджено позитивний вплив регулярних занять на показники їх працездатності. Так, показник самооцінки працездатності у чоловіків до завершення експерименту зріс з 3,1±0,1 до 3,4±0,1, відповідно у жінок - 3,1±0,1 до 3,4±0,1 (Р< 0,5). Таким чином при однаковому об’ємі та інтенсивності аеробного навантаження у процесі занять з фізичного виховання у студентів чоловічої та жіночої статі витривалість розвивається краще, якщо використовуються для цього не тільки нормативні бігові вправи на витривалість, але й ациклічні вправи: елементи рухливих ігор та силові вправи з малим опором. |
Опис: | Основна стаття |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6796 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.docx | 21.32 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.