Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6796
Назва: ВПЛИВ АЕРОБНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ НА ПОКАЗНИКИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ
Інші назви: The impact on aerobic physical activity indicators performance and student achievement
Автори: Товт, Валерій Адальбертович
Сивохоп, Едуард Миколайович
Маріонда, Іван Іванович
Ключові слова: Вплив аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів. Ключові слова: фізична і розумова працездатність, фізичне виховання, студенти, рухова активність, низький рівень, фізичний стан.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво НПУ імені М.П Драгоманова
Бібліографічний опис: Товт В.А. Вплив аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів / Товт, В.А., Сивохоп, Е.М., Маріонда, І.І. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: 15. – 2015. – Випуск 5 К(61) – С. 249–252.
Серія/номер: Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова;Випуск 5 К(61)’ 2015
Короткий огляд (реферат): . Працездатність та успішність студентів є важливими чинниками результативності навчального процесу. В умовах гіподинамічного характеру життєдіяльності студентів одним із шляхів збереження їхньої працездатності та успішності є аеробне фізичне навантаження, яке компенсує недостатню рухову активність. Метою дослідження є вивчення впливу аеробних фізичних навантажень на показники працездатності та успішності студентів. Визначено, що динаміка показників тижневого фізичного навантаження у студентів чоловічої і жіночої статі відрізняється. Сумарний об’єм фізичної роботи за тиждень у чоловіків більший. Не виявлено впливу фізичної витривалості на успішність студентів чоловічої та жіночої статі, але підтверджено позитивний вплив регулярних занять на показники їх працездатності. Так, показник самооцінки працездатності у чоловіків до завершення експерименту зріс з 3,1±0,1 до 3,4±0,1, відповідно у жінок - 3,1±0,1 до 3,4±0,1 (Р< 0,5). Таким чином при однаковому об’ємі та інтенсивності аеробного навантаження у процесі занять з фізичного виховання у студентів чоловічої та жіночої статі витривалість розвивається краще, якщо використовуються для цього не тільки нормативні бігові вправи на витривалість, але й ациклічні вправи: елементи рухливих ігор та силові вправи з малим опором.
Опис: Основна стаття
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.docx21.32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.