Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6807
Назва: Співвідношення алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоровя
Інші назви: The proportions in algorithmic and creative approaches in the physical rehabilitation of students with disabilities in health
Автори: Товт, Валерій Адальбертович
Ключові слова: Алгоритмічний, творчий підхід, фізична реабілітація, стан здоров’я
Дата публікації: тра-2000
Видавництво: Олімпійська література
Бібліографічний опис: Товт В.А. Співвідношення алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я/В.А.Товт//1Y міжнародний науковий конгрес “Олімпійський спорт і спорт для всіх: проблеми здоров’я, рекреації, спортивної медицини та реабілітації. – Тез.допов. – 16-19 травня 2000 р., Київ, Україна: “Олімпійська література”, 2000.- С.322.
Серія/номер: “Олімпійський спорт і спорт для всіх: проблеми здоров’я, рекреації, спортивної медицини та реабілітації”;ІV міжнародний науковий конгрес
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження з визначення оптимального співвідношення між алгоритмічним та творчим підходами у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я в залежності від етапів навчального процесу з фізичного виховання
Опис: Представлено результати дослідження алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я в залежності від етапів навчального процесу з фізичного виховання
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6807
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Київ конгрес.docx16.79 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.