Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6807
Название: | Співвідношення алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоровя |
Другие названия: | The proportions in algorithmic and creative approaches in the physical rehabilitation of students with disabilities in health |
Авторы: | Товт, Валерій Адальбертович |
Ключевые слова: | Алгоритмічний, творчий підхід, фізична реабілітація, стан здоров’я |
Дата публикации: | мая-2000 |
Издательство: | Олімпійська література |
Библиографическое описание: | Товт В.А. Співвідношення алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я/В.А.Товт//1Y міжнародний науковий конгрес “Олімпійський спорт і спорт для всіх: проблеми здоров’я, рекреації, спортивної медицини та реабілітації. – Тез.допов. – 16-19 травня 2000 р., Київ, Україна: “Олімпійська література”, 2000.- С.322. |
Серия/номер: | “Олімпійський спорт і спорт для всіх: проблеми здоров’я, рекреації, спортивної медицини та реабілітації”;ІV міжнародний науковий конгрес |
Краткий осмотр (реферат): | Проведено дослідження з визначення оптимального співвідношення між алгоритмічним та творчим підходами у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я в залежності від етапів навчального процесу з фізичного виховання |
Описание: | Представлено результати дослідження алгоритмічного та творчого підходів у фізичній реабілітації студентів з відхиленнями у стані здоров’я в залежності від етапів навчального процесу з фізичного виховання |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6807 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Київ конгрес.docx | 16.79 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.