Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575
Назва: | Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи |
Інші назви: | Organization of contextual education as а condition for competence oriented management aining future teachers of liigh school. |
Автори: | Драч, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | професійна підготовка,, контекстне навчання, професійна компетентність,, компетентнісно орієнтоване управління, professional training,, contextual learning, professional competence,, competence-oriented management,, contextual learning |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | УжНУ " Говерла" |
Бібліографічний опис: | Драч, І. Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 118–119 (6 назв). – рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Короткий огляд (реферат): | Розв'язання нових завдань, які постають перед системою вищої освіти на сучасному етапі розвитку Української держави, висуває проблему якісної підготовки викладачів вищої школи як одну з пріоритетних. Тhе analysis of the theory of fixed contextual Zearning іn preparing graduate pedagogy of higher education іn State higher educational institution "University Education Management" NAPS : Ukraineis performed. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1p72o6a90EYVaj6N6J2ZyCzx_t_0-YlNv/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.