Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575
Title: | Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи |
Other Titles: | Organization of contextual education as а condition for competence oriented management aining future teachers of liigh school. |
Authors: | Драч, Ірина Іванівна |
Keywords: | професійна підготовка,, контекстне навчання, професійна компетентність,, компетентнісно орієнтоване управління, professional training,, contextual learning, professional competence,, competence-oriented management,, contextual learning |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | УжНУ " Говерла" |
Citation: | Драч, І. Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 118–119 (6 назв). – рез. укр., англ. |
Series/Report no.: | Педагогічні інновації у фаховій освіті; |
Abstract: | Розв'язання нових завдань, які постають перед системою вищої освіти на сучасному етапі розвитку Української держави, висуває проблему якісної підготовки викладачів вищої школи як одну з пріоритетних. Тhе analysis of the theory of fixed contextual Zearning іn preparing graduate pedagogy of higher education іn State higher educational institution "University Education Management" NAPS : Ukraineis performed. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1p72o6a90EYVaj6N6J2ZyCzx_t_0-YlNv/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575 |
Appears in Collections: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.