Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575
Название: Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи
Другие названия: Organization of contextual education as а condition for competence oriented management aining future teachers of liigh school.
Авторы: Драч, Ірина Іванівна
Ключевые слова: професійна підготовка,, контекстне навчання, професійна компетентність,, компетентнісно орієнтоване управління, professional training,, contextual learning, professional competence,, competence-oriented management,, contextual learning
Дата публикации: 2015
Издательство: УжНУ " Говерла"
Библиографическое описание: Драч, І. Організація контекстного навчання як умова компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 118–119 (6 назв). – рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогічні інновації у фаховій освіті;
Краткий осмотр (реферат): Розв'язання нових завдань, які постають перед системою ви­щої освіти на сучасному етапі розвитку Української держави, висуває проблему якісної під­готовки викладачів вищої школи як одну з пріоритетних.
Тhе analysis of the theory of fixed contextual Zearning іn preparing graduate pedagogy of higher education іn State higher educational institution "University Education Management" NAPS : Ukraineis performed.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1p72o6a90EYVaj6N6J2ZyCzx_t_0-YlNv/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70575
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.