Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71196
Title: Теоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємства
Other Titles: Theoretical foundations of the formation of sales policy as a component of the marketing concept of enterprise development
Authors: Міца, Владислав Володимирович
Грига, Я.М.
Олійник, А.А.
Keywords: підприємство, збут, ринок, маркетинг, інформація, ефективність, інновації, конкурентоспроможність, контроль, фінанси, enterprise, sales, market, marketing, information, efficiency, innovation, competitiveness, control, finance
Issue Date: 2023
Citation: Міца В. В., Грига Я. М., Олійник А. А. Теоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємства. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. №7–8 (266–267). С.136-140.
Series/Report no.: Формування ринкових відносин в Україні;
Abstract: Предметом дослідження є теоретичні основи формування збутової політики як складової маркетингової концепції розвитку підприємства. Метою дослідження є проаналізувати теоретичні основи формування збутової політики підприємств та її особливості. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті дано визначення змісту збуту в умовах ринкової системи господарювання. Виділено основні групи факторів, які на макро– та мікроекономічних рівнях впливають на організацію збутової діяльності на підприємстві та її ефективність. Окреслені складові збутової полі- тики підприємства. Визначені основні завдання системи внутрішнього контролю збутової діяльності. Висновки. Ефективне функціонування підприємств в умовах ринкової економіки в значній мірі залежить від правильного вибору збутової політики, як на довгостроковий, так і короткостроковий період. Використання у господарській діяльності маркетингової адаптації збуту обумовлює необхідність інтерпретації складових елементів цього процесу. Конкретизовано поняття «збутова полі- тика», як складової формування загальної маркетингової бізнес–концепції підприємства. Збутова політика повинна регулюватися самим суб’єктом господарювання з метою забезпечення її ефективності та стабільності економічних процесів на підприємстві.
The subject of the study is the theoretical basis of the formation of sales policy as a component of the marketing concept of enterprise development. The purpose of the study is to analyze the theoretical foundations of the formation of the sales policy of enterprises and its features. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The article defines the content of sales in the conditions of the market system of management. The main groups of factors that affect the organization of sales activities at the enterprise and its effectiveness at the macro– and microeconomic levels are highlighted. The components of the company’s sales policy are outlined. The main tasks of the system of internal control of sales activity are defined. Conclusions. The effective functioning of enterprises in the conditions of a market economy largely depends on the correct choice of sales policy, both for the long–term and short–term periods. The use of marketing adaptation of sales in economic activity determines the need to interpret the constituent elements of this process. The concept of «sales policy» has been concretized as a component of the formation of the general marketing business concept of the enterprise. Sales policy should be regulated by the business entity itself in order to ensure its efficiency and stability of economic processes at the enterprise.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71196
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
frvu_2023_7-8_21.pdf77.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.