Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717
Название: Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів
Другие названия: The model of forming of the future translators competence
Авторы: Шиба, Альона Василівна
Ключевые слова: модель, професійна компетентність, інтерактивні технології, майбутні перекладачі
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шиба, А. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів [Текст] / А. В. Шиба // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 233–236. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 235–236 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу статті обумовлена потре- бами суспільства у конкурентоспроможних фахівцях у галузі перекладознавства, що можливо забезпечити лише за умови компетентнісного підходу, осучаснення змісту та методів їх підготовки. Запропонована у статті модель, дозволяє пред- ставити процес формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інтерактивних технологій цілісно, виявити його структуру, ієрархію, взаємозв’язки, вза- ємозалежності та взаємодію всередині системи та з ото- чуючим середовищем, описати необхідні явища, процеси та процедури та спрогнозувати результати. Ключові слова: модель, професійна компетентність, інтерактивні технології, майбутні перекладачі.
Описание: The relevance of material stated in the article is determined by the demand of our society for competitive specialists in the field of translation. The demand can be met by the use of competence-based approach, improving the content and methods of the future translators training. The given mode allows to holistically present the process of formation of future translators professional competence by means of interactive technologies, to reveal its structure, hierarchy, relationships, interdependence and interaction within the system and with its environment, to describe the essential phenomena, processes and procedures, and to predict the results. Key words: model, professional competence, interactive technologies, future translators.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.