Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717
Назва: Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів
Інші назви: The model of forming of the future translators competence
Автори: Шиба, Альона Василівна
Ключові слова: модель, професійна компетентність, інтерактивні технології, майбутні перекладачі
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шиба, А. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів [Текст] / А. В. Шиба // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 233–236. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 235–236 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу статті обумовлена потре- бами суспільства у конкурентоспроможних фахівцях у галузі перекладознавства, що можливо забезпечити лише за умови компетентнісного підходу, осучаснення змісту та методів їх підготовки. Запропонована у статті модель, дозволяє пред- ставити процес формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інтерактивних технологій цілісно, виявити його структуру, ієрархію, взаємозв’язки, вза- ємозалежності та взаємодію всередині системи та з ото- чуючим середовищем, описати необхідні явища, процеси та процедури та спрогнозувати результати. Ключові слова: модель, професійна компетентність, інтерактивні технології, майбутні перекладачі.
Опис: The relevance of material stated in the article is determined by the demand of our society for competitive specialists in the field of translation. The demand can be met by the use of competence-based approach, improving the content and methods of the future translators training. The given mode allows to holistically present the process of formation of future translators professional competence by means of interactive technologies, to reveal its structure, hierarchy, relationships, interdependence and interaction within the system and with its environment, to describe the essential phenomena, processes and procedures, and to predict the results. Key words: model, professional competence, interactive technologies, future translators.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.