Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСичкун, Ванесса-
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2025-04-25T18:28:00Z-
dc.date.available2025-04-25T18:28:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСичкун В., Корсак Р. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ.аука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІІ / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. Київ – Дрогобич – Львів – Переяслав – Ужгород – Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2025. С.245-249.uk
dc.identifier.isbn978-617-554-489-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216-
dc.descriptionСтратегічне управління брендом відіграє ключову роль у розвитку готельного бізнесу. Використання унікальної ціннісної пропозиції, цифрових технологій, емоційного маркетингу та партнерських програм дозволяє не тільки зміцнити позиції на ринку, але й створити довгострокову лояльність клієнтів. В Україні ці стратегії особливо важливі для розвитку військово-патріотичного туризму та міжнародного співробітництва, що сприяє інтеграції до європейського туристичного простору та підвищення конкурентоспроможності галузі.uk
dc.description.abstractУ сучасному світі готельний бізнес стикається з високою конкуренцією і перевагами клієнтів, що змінюються. У зв’язку з цим керування брендом стає ключовим фактором успіху. Ефективні стратегії дозволяють не тільки підвищити впізнаваність готелю, але й створити унікальний імідж, утворюючи довіру у клієнтів. Особливо це актуально для України, де готельна індустрія розвивається в умовах глобальних та локальних викликів, включаючи військово-патріотичний туризм та інтеграцію з європейським ринком .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectстратегія, бренд, готельний бізнесuk
dc.titleСТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇuk
dc.title.alternativeСТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.