Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216
Title: СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Other Titles: СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Authors: Сичкун, Ванесса
Корсак, Роман Володимирович
Keywords: стратегія, бренд, готельний бізнес
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Сичкун В., Корсак Р. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ.аука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІІ / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. Київ – Дрогобич – Львів – Переяслав – Ужгород – Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2025. С.245-249.
Abstract: У сучасному світі готельний бізнес стикається з високою конкуренцією і перевагами клієнтів, що змінюються. У зв’язку з цим керування брендом стає ключовим фактором успіху. Ефективні стратегії дозволяють не тільки підвищити впізнаваність готелю, але й створити унікальний імідж, утворюючи довіру у клієнтів. Особливо це актуально для України, де готельна індустрія розвивається в умовах глобальних та локальних викликів, включаючи військово-патріотичний туризм та інтеграцію з європейським ринком .
Description: Стратегічне управління брендом відіграє ключову роль у розвитку готельного бізнесу. Використання унікальної ціннісної пропозиції, цифрових технологій, емоційного маркетингу та партнерських програм дозволяє не тільки зміцнити позиції на ринку, але й створити довгострокову лояльність клієнтів. В Україні ці стратегії особливо важливі для розвитку військово-патріотичного туризму та міжнародного співробітництва, що сприяє інтеграції до європейського туристичного простору та підвищення конкурентоспроможності галузі.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216
ISBN: 978-617-554-489-1
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.