Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216
Название: СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Другие названия: СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ
Авторы: Сичкун, Ванесса
Корсак, Роман Володимирович
Ключевые слова: стратегія, бренд, готельний бізнес
Дата публикации: 2025
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Сичкун В., Корсак Р. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ.аука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІІ / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. Київ – Дрогобич – Львів – Переяслав – Ужгород – Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2025. С.245-249.
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі готельний бізнес стикається з високою конкуренцією і перевагами клієнтів, що змінюються. У зв’язку з цим керування брендом стає ключовим фактором успіху. Ефективні стратегії дозволяють не тільки підвищити впізнаваність готелю, але й створити унікальний імідж, утворюючи довіру у клієнтів. Особливо це актуально для України, де готельна індустрія розвивається в умовах глобальних та локальних викликів, включаючи військово-патріотичний туризм та інтеграцію з європейським ринком .
Описание: Стратегічне управління брендом відіграє ключову роль у розвитку готельного бізнесу. Використання унікальної ціннісної пропозиції, цифрових технологій, емоційного маркетингу та партнерських програм дозволяє не тільки зміцнити позиції на ринку, але й створити довгострокову лояльність клієнтів. В Україні ці стратегії особливо важливі для розвитку військово-патріотичного туризму та міжнародного співробітництва, що сприяє інтеграції до європейського туристичного простору та підвищення конкурентоспроможності галузі.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73216
ISBN: 978-617-554-489-1
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.