Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74222
Title: Інноваційні стратегії в управлінні готельно-ресторанними послугами: від зелених ініціатив до соціальної відповідальності
Authors: Світлинець, Ольга
Горішевський, Павло
Халілова-Чуваєва, Юлія
Keywords: готель, готельно-ресторанний бізнес, сфера послуг, екологічні заходи, соціальна відповідальність, інноваційні продукти, система управління, клієнтоорієнтованість
Issue Date: 27-Feb-2024
Publisher: Економіка та суспільств
Citation: Світлинець, О., Горішевський П., Халілова-Чуваєва Ю. Інноваційні стратегії в управлінні готельно-ресторанними послугами: від зелених ініціатив до соціальної відповідальності. Економіка та суспільство, 2024 (60).
Abstract: В статті розглядаються інноваційні підходи в управлінні готельно-ресторанними послугами, акцентуючи увагу на екологічних ініціативах та соціальній відповідальності як ключових елементах сталого розвитку. Автори детально аналізують, як зміна вимог сучасного споживача та глобальні екологічні виклики впливають на стратегії управління в цій галузі. Особлива увага приділяється впровадженню "зелених" технологій, таких як енергозберігаючі системи, управління відходами, використання відновлюваних джерел енергії та інші екологічні практики, що не лише зменшують негативний вплив на довкілля, але й призводять до оптимізації витрат. Соціальна відповідальність підприємств розглядається як важлива частина сучасної бізнес-стратегії.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74222
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
innovaciyni strategii.pdfІнноваційні стратегії в управлінні готельно-ресторанними послугами: від зелених ініціатив до соціальної відповідальності278.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.