Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74245
Название: Сучасні педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України
Другие названия: Current pedagogical trends in teaching psychology in the conditions of transformation of the educational process of Ukraine
Авторы: Орел, Ю.
Дерді, Емма Тіберіївна
Лівандовська, І.
Ключевые слова: освітній процес, навчальна діяльність, психологічні дисципліни, нноваційні технології, трансформація освіти
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Орел Ю., Дерді Е., Лівандовська І. Сучасні педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України. Перспективи та інновації науки. – 2023. – №11 (29). – С. 281-294.
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі відбувається активна трансформація та реформування освітнього процесу. Необхідність інноваційних пошуків в освітньому процесі випливає з інтеграції української освітньої системи з європейською. Саме в галузі педагогіки та психології інновації у викладанні стануть каталізатором для розвитку освіти та науки в цілому. Процес викладання у зв’язку із сучасними трансформаціями стає все більш вимогливим. Сучасні педагоги повинні мати не тільки глибокі знання у своїй галузі та бути готовими поділитися цими знаннями, але й оволодіти новими навчальними методами, які сприяють активному залученню здобувачів освіти до процесу навчання, науково-дослідницької роботи та самостійної праці.Психологія стає однією з провідних наук у сучасному світі, тому підготовка фахівців за цим напрямом є важливим питанням.Відбувається активний пошук способів, які дозволятимуть здобувачам освіти активно включатися в освітній процес, вивчати фундаментальні та професійно-орієнтовані психологічні дисципліни. Ефективним способом вивчення психології, навіть найфундаментальніших положень, є побудова на глибокому та образному розумінні психологічних реальностей. Це означає, що викладання психологічних курсів повинно мати практично спрямований зміст, і необхідно використовувати форми та методи, що відповідають вимогам сучасності. Метою статті було дослідження та аналіз сучасних педагогічних тенденцій викладання психології. У статті було висвітлено нові методи, які використовуються у педагогічній практиці для покращення процесу викладання психологічних дисциплін. Окреслено основні напрями трансформації сучасного освітнього простору України, до яких належить впровадження компетентнісного підходу, розвиток інклюзивної освіти, цифровізація освітнього середовища, приділення значної уваги професійній орієнтації здобувачів освіти.
Описание: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-11(29)-281-293
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74245
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5494-Текст статті-5527-1-10-20230720.pdf455.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.