Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74245
Назва: Сучасні педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України
Інші назви: Current pedagogical trends in teaching psychology in the conditions of transformation of the educational process of Ukraine
Автори: Орел, Ю.
Дерді, Емма Тіберіївна
Лівандовська, І.
Ключові слова: освітній процес, навчальна діяльність, психологічні дисципліни, нноваційні технології, трансформація освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Орел Ю., Дерді Е., Лівандовська І. Сучасні педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України. Перспективи та інновації науки. – 2023. – №11 (29). – С. 281-294.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі відбувається активна трансформація та реформування освітнього процесу. Необхідність інноваційних пошуків в освітньому процесі випливає з інтеграції української освітньої системи з європейською. Саме в галузі педагогіки та психології інновації у викладанні стануть каталізатором для розвитку освіти та науки в цілому. Процес викладання у зв’язку із сучасними трансформаціями стає все більш вимогливим. Сучасні педагоги повинні мати не тільки глибокі знання у своїй галузі та бути готовими поділитися цими знаннями, але й оволодіти новими навчальними методами, які сприяють активному залученню здобувачів освіти до процесу навчання, науково-дослідницької роботи та самостійної праці.Психологія стає однією з провідних наук у сучасному світі, тому підготовка фахівців за цим напрямом є важливим питанням.Відбувається активний пошук способів, які дозволятимуть здобувачам освіти активно включатися в освітній процес, вивчати фундаментальні та професійно-орієнтовані психологічні дисципліни. Ефективним способом вивчення психології, навіть найфундаментальніших положень, є побудова на глибокому та образному розумінні психологічних реальностей. Це означає, що викладання психологічних курсів повинно мати практично спрямований зміст, і необхідно використовувати форми та методи, що відповідають вимогам сучасності. Метою статті було дослідження та аналіз сучасних педагогічних тенденцій викладання психології. У статті було висвітлено нові методи, які використовуються у педагогічній практиці для покращення процесу викладання психологічних дисциплін. Окреслено основні напрями трансформації сучасного освітнього простору України, до яких належить впровадження компетентнісного підходу, розвиток інклюзивної освіти, цифровізація освітнього середовища, приділення значної уваги професійній орієнтації здобувачів освіти.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-11(29)-281-293
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74245
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5494-Текст статті-5527-1-10-20230720.pdf455.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.