Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.contributor.authorЧаварга, Юліанна-
dc.date.accessioned2025-06-06T10:24:44Z-
dc.date.available2025-06-06T10:24:44Z-
dc.date.issued2025-05-02-
dc.identifier.citationКіш Г., Чаварга Ю. Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі //Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції (1-2 травня 2025 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла, 2025. С. 251-253 [Електронне видання] ISBN 978-617-8321-78-9uk
dc.identifier.isbn978-617-8321-78-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.subjectолігополіяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectготельно-ресторанне господарствоuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.titleОлігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Ужгород 2025.pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.