Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
Название: Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Кіш, Галина Вікторівна
Чаварга, Юліанна
Ключевые слова: олігополія, ринок, готельно-ресторанне господарство, готельно-ресторанний бізнес, ринкова економіка
Дата публикации: 2-мая-2025
Издательство: Вид-во УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кіш Г., Чаварга Ю. Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі //Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції (1-2 травня 2025 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла, 2025. С. 251-253 [Електронне видання] ISBN 978-617-8321-78-9
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
ISBN: 978-617-8321-78-9
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник Ужгород 2025.pdf3.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.