Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
Назва: Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Кіш, Галина Вікторівна
Чаварга, Юліанна
Ключові слова: олігополія, ринок, готельно-ресторанне господарство, готельно-ресторанний бізнес, ринкова економіка
Дата публікації: 2-тра-2025
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кіш Г., Чаварга Ю. Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі //Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції (1-2 травня 2025 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла, 2025. С. 251-253 [Електронне видання] ISBN 978-617-8321-78-9
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
ISBN: 978-617-8321-78-9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Ужгород 2025.pdf3.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.