Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
Title: Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Чаварга, Юліанна
Keywords: олігополія, ринок, готельно-ресторанне господарство, готельно-ресторанний бізнес, ринкова економіка
Issue Date: 2-May-2025
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Кіш Г., Чаварга Ю. Олігополія як тип ринкової структури: особливості в готельно-ресторанному бізнесі //Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції (1-2 травня 2025 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла, 2025. С. 251-253 [Електронне видання] ISBN 978-617-8321-78-9
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74271
ISBN: 978-617-8321-78-9
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Ужгород 2025.pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.