Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Other Titles: Conceptual Model of a Billing System for General Educational Institutions.
Authors: Даценко, Денис Владиславович
Морохович, Василь Степанович
Keywords: КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів.
Issue Date: 13-Feb-2025
Publisher: Науковий журнал "Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво"
Citation: У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами. Ключові слова: ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів.
Series/Report no.: ;No 57
Abstract: У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами.
Description: У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991
ISSN: 2524-0552
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 1 Морохович.pdfStattja428.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.