Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991
Название: | КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Другие названия: | Conceptual Model of a Billing System for General Educational Institutions. |
Авторы: | Даценко, Денис Владиславович Морохович, Василь Степанович |
Ключевые слова: | КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів. |
Дата публикации: | 13-фев-2025 |
Издательство: | Науковий журнал "Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво" |
Библиографическое описание: | У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами. Ключові слова: ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів. |
Серия/номер: | ;No 57 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами. |
Описание: | У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991 |
ISSN: | 2524-0552 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 1 Морохович.pdf | Stattja | 428.03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.