Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Інші назви: Conceptual Model of a Billing System for General Educational Institutions.
Автори: Даценко, Денис Владиславович
Морохович, Василь Степанович
Ключові слова: КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ БІЛІНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів.
Дата публікації: 13-лют-2025
Видавництво: Науковий журнал "Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво"
Бібліографічний опис: У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами. Ключові слова: ІТ проєкт, інформаційна система, освітні навчальні заклади, білінгова система, автоматизація фінансових процесів.
Серія/номер: ;No 57
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами.
Опис: У статті досліджено особливості впровадження білінгових систем у приватних загальноосвітніх навчальних закладах України, які є важливим інструментом для автоматизації фінансових операцій та звітності. Основна увага приділяється аналізу існуючих програмних рішень, стандартів фінансової автоматизації та захисту персональних даних. Розглянуто ключові аспекти впровадження, такі як інтеграція білінгових систем із локальними платіжними платформами, формування функціональних вимог, а також забезпечення адаптивності. Розглянуто питання інформаційної безпеки, включаючи шифрування даних, двофакторну аутентифікацію та контроль доступу на основі ролей, що забезпечує надійний захист чутливої інформації. Концепція білінгової системи, яка враховує специфічні потреби освітніх навчальних закладів України, пропонує автоматизацію рутинних фінансових процесів і підвищення ефективності управління фінансами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74991
ISSN: 2524-0552
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1 Морохович.pdfStattja428.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.