Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75953
Title: Інтеграція успішних кейсів в освітній процес: ключ до розвитку компетентностей студентів спеціальності «Туризм та рекреація»
Authors: Якима, Мирослава
Ілюшонок, Ірина
Ханас, Уляна
Keywords: туризм, рекреація, кейс-метод, професійні компетентності, освіта, дистанційне навчання, практична підготовка, інноваційні підходи, міжкультурна комунікація, інтеграція досвіду
Issue Date: 2025
Publisher: Львівський національний університет імені Івана Франка
Citation: Якима М., Ілюшонок І., Ханас У. Інтеграція успішних кейсів в освітній процес: ключ до розвитку компетентностей студентів спеціальності «Туризм та рекреація». Сучасні тренди в науці: міждисциплінарний підхід: збірник матеріалів ІІ Міжнародної студентсько-аспірантської конференції (м. Львів, 2 травня 2025 р.)/ редкол.: А. Салюк, Ю. Денис, О. Янюк, М. Дика, В. Гавришко та ін. Львів, 2025. С. 71-76.
Abstract: Розглянуто актуальність інтеграції кейс-методу в освітній процес підготовки фахівців зі спеціальності «Туризм і рекреація» в умовах стрімкого розвитку туристичної індустрії. Наголошено на необхідності поєднання теоретичних знань із практичним досвідом для формування професійних компетентностей, аналітичного мислення, комунікативних і лідерських навичок. Зазначено, що кейс-метод дозволяє ефективно адаптувати студентів до динамічного ринку праці, особливо в умовах дистанційного та змішаного навчання. Окрему увагу приділено міжнародним освітнім ініціативам, таким як програми "English for Tourism" та ITHAS, які демонструють успішні приклади поєднання навчання з реальними умовами професійної діяльності. Акцентовано на важливості постійного оновлення кейсів відповідно до сучасних тенденцій розвитку галузі.
Type: Text
Publication type: Студентська стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75953
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.