Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилко, Петро Петрович-
dc.contributor.authorКужелєв, Михайло Олександрович-
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійовичuk
dc.date.accessioned2016-05-09T09:02:34Z-
dc.date.available2016-05-09T09:02:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКорпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегії : моногр. / П. П. Гаврилко, М. О. Кужелєв, І. Г. Брітченко. – Рівне- Новий Сонч : Волин. обереги, 2016. – 228 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154-
dc.descriptionУ монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.uk
dc.description.abstractУ монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРівне- Новий Сонч : Волинські оберегиuk
dc.subjectкорпоративні відносиниuk
dc.subjectбанківський секторuk
dc.subjectкорпоративні конфліктиuk
dc.subjectкорпоративний процесuk
dc.subjectпідприємницька функціяuk
dc.subjectоцінка клієнтської базиuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectоптимізація конкурентоспроможності банкуuk
dc.subjectфінансова безпека банківuk
dc.subjectзагрози фінансовій безпеці банківської установиuk
dc.subjectзабезпечення фінансової безпеки банкуuk
dc.titleКорпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМонографіяuk
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.