Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154
Название: Корпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегії
Авторы: Гаврилко, Петро Петрович
Кужелєв, Михайло Олександрович
Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: корпоративні відносини, банківський сектор, корпоративні конфлікти, корпоративний процес, підприємницька функція, оцінка клієнтської бази, маркетингова стратегія, оптимізація конкурентоспроможності банку, фінансова безпека банків, загрози фінансовій безпеці банківської установи, забезпечення фінансової безпеки банку
Дата публикации: 2016
Издательство: Рівне- Новий Сонч : Волинські обереги
Библиографическое описание: Корпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегії : моногр. / П. П. Гаврилко, М. О. Кужелєв, І. Г. Брітченко. – Рівне- Новий Сонч : Волин. обереги, 2016. – 228 с.
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.
Описание: У монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.
Тип: Text
Тип публикации: Монографія
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154
Располагается в коллекциях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Корпоративні відносини у банківському секторі_Монографія (1).pdf6.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.