Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154
Назва: КОРПОРАТИВНІ ВІДНОСИНИ В БАНКІВСЬКОМУ СЕКТОРІ: ФІНАНСОВІ МЕХАНІЗМИ ТА МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
Автори: Гаврилко, Петро Петрович
Кужелєв, Михайло Олександрович
Ключові слова: корпоративні відносини, банківський сектор, корпоративні конфлікти, корпоративний процес, підприємницька функція, оцінка клієнтської бази, маркетингова стратегія, оптимізація конкурентоспроможності банку, фінансова безпека банків, загрози фінансовій безпеці банківської установи, забезпечення фінансової безпеки банку
Дата публікації: 2016
Видавництво: Рівне- Новий Сонч : Волинські обереги
Бібліографічний опис: Корпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетин- гові стратегії : моногр. / П. П. Гаврилко, М. О. Кужелєв, І. Г. Брітченко. – Рівне- Новий Сонч : Волин. обереги, 2016. – 228 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.
Опис: У монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпора- тивних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Дослід- жено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу. Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних від- носин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС. Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоно- вано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку. Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів держав- ного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.
Тип: Text
Тип публікації: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8154
Розташовується у зібраннях:Наукові праці кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корпоративні відносини у банківському секторі_Монографія (1).pdf6.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.