Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8194
Назва: Теоретичні та практичні аспекти інтегрованих послуг як механізму підвищення конкурентоспроможності кооперативного банку
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключові слова: банківський бізнес, кооперативні банки, акції, Інтегровані банківські послуги, кооперативні принципи, ринок банківських продуктів, конкурентоспроможність, лідуючі позиції, збільшення клієнтської бази банку, збільшення ресурсної бази банку, сегменти ринку банківських продуктів, інтегровані послуги
Дата публікації: 2009
Видавництво: Стаття в електронному журналі Українська кооперація (www.ukrcoop-journal.com.ua)
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г., Момот О.М. Теоретичні та практичні аспекти інтегрованих послуг як механізму підвищення конкурентоспроможності кооперативного банку // Українська кооперація – 2009. - № 2.
Короткий огляд (реферат): Традиційні умови ведення банківського бізнесу дозволяють задовольнити переважно одну потребу власників кооперативного банку – потребу в отриманні дивідендів на власний пай (акцію) від ведення банківського бізнесу заснованим ними кооперативним банком. Інтегровані банківські послуги створюють унікальну можливість задовольнити безпосередній попит у банківських послугах для пайовиків або співвласників банку. Вони цілком відповідають специфіці функціонування кооперативних банків та дозволяють втілити кооперативні принципи в повному обсязі. На сучасному етапі розвитку ринку банківських продуктів лідерами ринку виступають банки, котрі володіють найбільшим розміром власного капіталу. Застосування інтегрованих послуг дозволяє банкам, що займають серединне становище на ринку, суттєво підвищити конкурентоспроможність та зайняти лідуючі позиції на ринку без збільшення розміру власного капіталу. Це можливо внаслідок виникнення можливостей суттєвого збільшення клієнтської та ресурсної бази банку, оволодіння новими сегментами ринку банківських продуктів та неминучою втратою частини ринку банками, що не впровадять інтегровані послуги.
Опис: Традиційні умови ведення банківського бізнесу дозволяють задовольнити переважно одну потребу власників кооперативного банку – потребу в отриманні дивідендів на власний пай (акцію) від ведення банківського бізнесу заснованим ними кооперативним банком. Інтегровані банківські послуги створюють унікальну можливість задовольнити безпосередній попит у банківських послугах для пайовиків або співвласників банку. Вони цілком відповідають специфіці функціонування кооперативних банків та дозволяють втілити кооперативні принципи в повному обсязі. На сучасному етапі розвитку ринку банківських продуктів лідерами ринку виступають банки, котрі володіють найбільшим розміром власного капіталу. Застосування інтегрованих послуг дозволяє банкам, що займають серединне становище на ринку, суттєво підвищити конкурентоспроможність та зайняти лідуючі позиції на ринку без збільшення розміру власного капіталу. Це можливо внаслідок виникнення можливостей суттєвого збільшення клієнтської та ресурсної бази банку, оволодіння новими сегментами ринку банківських продуктів та неминучою втратою частини ринку банками, що не впровадять інтегровані послуги.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8194
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.doc237 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.