Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8198
Название: Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: мережений маркетинг, просування дрібних товарів, технології мереженого бізнесу, мережені технології, банківська система, мережені продажі, комерційні банки, просування банківських продуктів, споживач банківського продукту, фінансова криза
Дата публикации: 28-апр-2011
Издательство: Полтава: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: 30. Брітченко І.Г. Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Мережений бізнес і внутрішня торгівля України” 28 - 29 квітня 2011 р. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. – С. 201 - 203.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8198
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
30.doc30 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.