Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8198
Назва: Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: мережений маркетинг, просування дрібних товарів, технології мереженого бізнесу, мережені технології, банківська система, мережені продажі, комерційні банки, просування банківських продуктів, споживач банківського продукту, фінансова криза
Дата публікації: 28-кві-2011
Видавництво: Полтава: РВВ ПУЕТ
Бібліографічний опис: 30. Брітченко І.Г. Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Мережений бізнес і внутрішня торгівля України” 28 - 29 квітня 2011 р. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. – С. 201 - 203.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8198
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.