Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2016-06-24T08:21:17Z-
dc.date.available2016-06-24T08:21:17Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationЖуков С.А. Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону // Моделювання регіональної економіки: збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. Стефаника, 2015uk
dc.identifier.issn2313-027X-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755-
dc.description.abstractСтаттю присвячено одній із важливих складових маркетингового комплексу – інтегрованим маркетинговим комунікаціям. Досліджено теоретичні і методичні проблеми формування і використання інтегрованих маркетингових комунікацій у туристичній діяльності регіону. Встановлено, що елементи інтегрованих маркетингових комунікацій взаємодіють у забезпеченні туристичного бренду регіону. Проведена оцінка можливості створення та просування туристичного бренду «Українські Карпати» на прикладі Карпатського регіону за допомогою SWOT-аналізу. Визначено інтеграційну модель формування туристичного бренду регіону.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», збірник наукових праць: Моделювання регіональної економікиuk
dc.relation.ispartofseries1 (25);-
dc.subjectРегіональна економікаuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації,uk
dc.subjectтуристичний бренд регіонуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційuk
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіонуuk
dc.typeImageuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.