Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону
Автори: Жуков, Святослав Августович
Ключові слова: Регіональна економіка, інтегровані маркетингові комунікації,, туристичний бренд регіону, бренд, комплекс маркетингових комунікацій
Дата публікації: січ-2015
Видавництво: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», збірник наукових праць: Моделювання регіональної економіки
Бібліографічний опис: Жуков С.А. Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону // Моделювання регіональної економіки: збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. Стефаника, 2015
Серія/номер: 1 (25);
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено одній із важливих складових маркетингового комплексу – інтегрованим маркетинговим комунікаціям. Досліджено теоретичні і методичні проблеми формування і використання інтегрованих маркетингових комунікацій у туристичній діяльності регіону. Встановлено, що елементи інтегрованих маркетингових комунікацій взаємодіють у забезпеченні туристичного бренду регіону. Проведена оцінка можливості створення та просування туристичного бренду «Українські Карпати» на прикладі Карпатського регіону за допомогою SWOT-аналізу. Визначено інтеграційну модель формування туристичного бренду регіону.
Тип: Image
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
ISSN: 2313-027X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.