Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
Название: Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: Регіональна економіка, інтегровані маркетингові комунікації,, туристичний бренд регіону, бренд, комплекс маркетингових комунікацій
Дата публикации: янв-2015
Издательство: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», збірник наукових праць: Моделювання регіональної економіки
Библиографическое описание: Жуков С.А. Інтегровані маркетингові комунікації: роль і значення в забезпеченні туристичного бренду регіону // Моделювання регіональної економіки: збірник наукових праць Прикарпатського національного університету ім. Стефаника, 2015
Серия/номер: 1 (25);
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено одній із важливих складових маркетингового комплексу – інтегрованим маркетинговим комунікаціям. Досліджено теоретичні і методичні проблеми формування і використання інтегрованих маркетингових комунікацій у туристичній діяльності регіону. Встановлено, що елементи інтегрованих маркетингових комунікацій взаємодіють у забезпеченні туристичного бренду регіону. Проведена оцінка можливості створення та просування туристичного бренду «Українські Карпати» на прикладі Карпатського регіону за допомогою SWOT-аналізу. Визначено інтеграційну модель формування туристичного бренду регіону.
Тип: Image
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8755
ISSN: 2313-027X
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.