Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2016-07-04T09:49:14Z-
dc.date.available2016-07-04T09:49:14Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.citationМельник А.В. Сучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послуг // Українська географія: сучасні виклики. Зб. Наук. Праць у 3-х т. – К.: Прінт-Сервіс, 2016. – Т. ІІІ. – С. 110-111.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097-
dc.description.abstractОсновні зусилля з розвитку інновацій в туризмі спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств, на значне поліпшення туристичного сервісу. Для залучення та збільшення кількості туристів у державі, крім використання уже існуючого надбання, вкрай необхідним є вирішення проблеми формування та розвитку туристичної інфраструктури, а також перспектив розвитку спеціалізованих видів туризму в межах регіону, області, міста тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.subjectФормування та розвиток туристичної інфраструктури: географічний простір, інформаційні технології, інновації, геопросторові сервіси, віртуальні туриuk
dc.titleСучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали-ХІІ з'їзд УГТ-2016.doc39 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.