Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097
Назва: Сучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послуг
Автори: Мельник, Андрій Васильович
Ключові слова: Формування та розвиток туристичної інфраструктури: географічний простір, інформаційні технології, інновації, геопросторові сервіси, віртуальні тури
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Мельник А.В. Сучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послуг // Українська географія: сучасні виклики. Зб. Наук. Праць у 3-х т. – К.: Прінт-Сервіс, 2016. – Т. ІІІ. – С. 110-111.
Короткий огляд (реферат): Основні зусилля з розвитку інновацій в туризмі спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств, на значне поліпшення туристичного сервісу. Для залучення та збільшення кількості туристів у державі, крім використання уже існуючого надбання, вкрай необхідним є вирішення проблеми формування та розвитку туристичної інфраструктури, а також перспектив розвитку спеціалізованих видів туризму в межах регіону, області, міста тощо.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали-ХІІ з'їзд УГТ-2016.doc39 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.