Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097
Название: Сучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послуг
Авторы: Мельник, Андрій Васильович
Ключевые слова: Формування та розвиток туристичної інфраструктури: географічний простір, інформаційні технології, інновації, геопросторові сервіси, віртуальні тури
Дата публикации: мая-2016
Издательство: Київ
Библиографическое описание: Мельник А.В. Сучасні засоби просторового сприйняття як фактор впливу на споживачів туристичних послуг // Українська географія: сучасні виклики. Зб. Наук. Праць у 3-х т. – К.: Прінт-Сервіс, 2016. – Т. ІІІ. – С. 110-111.
Краткий осмотр (реферат): Основні зусилля з розвитку інновацій в туризмі спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств, на значне поліпшення туристичного сервісу. Для залучення та збільшення кількості туристів у державі, крім використання уже існуючого надбання, вкрай необхідним є вирішення проблеми формування та розвитку туристичної інфраструктури, а також перспектив розвитку спеціалізованих видів туризму в межах регіону, області, міста тощо.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9097
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Матеріали-ХІІ з'їзд УГТ-2016.doc39 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.