Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9724
Название: Стаття. Структура бар’єрів входу вітчизняних фірм в міжнародний бізнес.
Авторы: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: Ключові слова: бар’єри входу, міжнародний бізнес, фактори виробництва, глобалізація, інтеграція, вітчизняний бізнес, міжнародні товарні ринки.
Дата публикации: 2015
Издательство: Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. Том 20. Випуск 3.
Библиографическое описание: Структура бар’єрів входу вітчизняних фірм в міжнародний бізнес. Зеліч В.В.Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка».- 2015.-Том 20. - Випуск 3. - С. 14-19.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто бар’єри (перешкоди) входження вітчизняними підприємствами в міжнародний бізнес в умовах глобалізації та інтеграції в світове господарство. Обгрунтовано структурні чинники, такі як інституційні, зовнішньоекономічні, фіскальні, митні, особливості випуску продукції, витрат виробництва та технологій. Проаналізавано економічні механізми та тенденції, розглянуто комбінацію факторів виробництва яких потрібно дотримуватися вітчизняному бізнесу для успішної діяльності на міжнародній арені.
Описание: Ряд проблем, стоять на заваді розвитку вітчизняного бізнесу та його входу на міжнародні товарні ринки збуту, це питання є актуальною проблемою розвитку сучасної економічної системи. Зазначені питання відображені в Концепції Загальнодержавної програми розвитку конкуренції на 2013 – 2023 роки, схваленої Кабінетом Міністрів України у 2012 р., про це також свідчать дані міжнародних рейтингів Doing business and Global Competitiveness Report. Присутні прогалини у законодавчий сфері які потрібно заповнити досконалими методами стимулювання розвитку та ефективними стратегіями управління співпраці вітчизняного та міжнародних ринків. Де співвідношення факторів виробництва відіграює важливу роль входу відчизняних фірм на міжнародні ринки. Засоби та фактори виробницва потребуть дослідження та доповнення відповідно то тенденцій розвитку міжнародних ринків. У процесі стратегічного планування необхідним є всебічний аналіз всіх факторів невизначеності для одержання підприємством довгострокових конкурентих переваг на ринку.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9724
ISSN: 2304-0920
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Том 20 Випуск 3_2015.pdf6.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.