Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9749
Название: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Конкуренція у міжнародному бізнесі".
Авторы: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: Для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0302 «Міжнародні відносини» напрям підготовки: 6.030202 «Міжнародне право», 6.030203 «Міжнародні економічні відносини», 6.030205 «Країнознавство», 6.030206 «Міжнародний бізнес»; галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» напрямку підготовки: 6.030601 «Менеджмент». Наприкінці ХХ століття на економічній діяльності людства кардинально позначився вплив тенденцій до глобалізації та регіоналізації, які посилювалися зрушеннями у сфері технологій та лібералізацією валютно-фінансових відносин. Центральним поняттям, що виражає сутність ринкових відносин є поняття конкуренції. Конкуренція – це найважливіша ланка всієї системи ринкового господарства. В умовах глобалізації, посилення міжнародної конкуренції, світової економічної кризи, конкурентоспроможність стає найважливішим чинником забезпечення ефективності функціонування та сталого розвитку економічних суб'єктів.
Дата публикации: 2015
Издательство: Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ»
Библиографическое описание: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Конкуренція у міжнародному бізнесі". Зеліч В.В. Ужгород: Редакційно-видавничий відділ УжНУ, 2015. − 83 с.
Краткий осмотр (реферат): Конкурентна перевага компанії може випливати з будь-якої діяльності у ланцюжку цінностей, починаючи з розробки виробу і, закінчуючи післяпродажним обслуговуванням. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) – це застосування комплексу заходів з боку держави і окремих підприємств, спрямованих на подолання негативних наслідків конкуренції та досягнення необхідного рівня конкурентоспроможності на міжнародному ринку. Такий комплекс заходів складається з відповідних законодавчих актів і програм, які повинні забезпечити підвищення конкурентоспроможності підприємства. Кожне підприємство, яке діє в умовах ринкової економіки, розробляє стратегію своїх дій, спрямовану на досягнення конкурентних переваг на міжнародному ринку. А тому питання стратегії міжнародної конкурентоспроможності знаходяться в центрі уваги всього курсу.
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9749
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7_Методичка Конкуренція у між.бізнесі.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.