Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9749
Назва: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Конкуренція у міжнародному бізнесі".
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0302 «Міжнародні відносини» напрям підготовки: 6.030202 «Міжнародне право», 6.030203 «Міжнародні економічні відносини», 6.030205 «Країнознавство», 6.030206 «Міжнародний бізнес»; галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» напрямку підготовки: 6.030601 «Менеджмент». Наприкінці ХХ століття на економічній діяльності людства кардинально позначився вплив тенденцій до глобалізації та регіоналізації, які посилювалися зрушеннями у сфері технологій та лібералізацією валютно-фінансових відносин. Центральним поняттям, що виражає сутність ринкових відносин є поняття конкуренції. Конкуренція – це найважливіша ланка всієї системи ринкового господарства. В умовах глобалізації, посилення міжнародної конкуренції, світової економічної кризи, конкурентоспроможність стає найважливішим чинником забезпечення ефективності функціонування та сталого розвитку економічних суб'єктів.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Конкуренція у міжнародному бізнесі". Зеліч В.В. Ужгород: Редакційно-видавничий відділ УжНУ, 2015. − 83 с.
Короткий огляд (реферат): Конкурентна перевага компанії може випливати з будь-якої діяльності у ланцюжку цінностей, починаючи з розробки виробу і, закінчуючи післяпродажним обслуговуванням. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) – це застосування комплексу заходів з боку держави і окремих підприємств, спрямованих на подолання негативних наслідків конкуренції та досягнення необхідного рівня конкурентоспроможності на міжнародному ринку. Такий комплекс заходів складається з відповідних законодавчих актів і програм, які повинні забезпечити підвищення конкурентоспроможності підприємства. Кожне підприємство, яке діє в умовах ринкової економіки, розробляє стратегію своїх дій, спрямовану на досягнення конкурентних переваг на міжнародному ринку. А тому питання стратегії міжнародної конкурентоспроможності знаходяться в центрі уваги всього курсу.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9749
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Методичка Конкуренція у між.бізнесі.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.