Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШандор, Федір Федорович-
dc.date.accessioned2016-08-15T08:49:22Z-
dc.date.available2016-08-15T08:49:22Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШандор, Ф. Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Східної Європи [Текст] / Ф. Шандор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 168–171. – Бібліогр.: с. 171 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757-
dc.description.abstractBrand in terms of strategy - a means of relationship between the organization and its target groups, aimed at removing a priori existing conflict. There fore, formation of a new geotourism-brend Carpathians which combines mountain system in eastern Central Europe: Ukraine, Hungary, Poland, Slovakia, Romania, Serbia and Austria, will help create a new image of the Carpathians and implementation of programs aimed at increasing investment activities, including build confidence to domestic producers and create programs to attract tourists to the most profitable tourist areas.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleФормування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Cхідної Європиuk
dc.title.alternativeThe formation of the tourist brand “Carpathians” in the context of the tourist branch development in the Central and Eastern Europe countriesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО БРЕНДУ КАРПАТИ.pdf75.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.