Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Назва: Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Cхідної Європи
Інші назви: The formation of the tourist brand “Carpathians” in the context of the tourist branch development in the Central and Eastern Europe countries
Автори: Шандор, Федір Федорович
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Шандор, Ф. Формування туристського бренду "Карпати" в контексті розвитку туристичної галузі в країнах Центрально-Східної Європи [Текст] / Ф. Шандор // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 168–171. – Бібліогр.: с. 171 (9 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Brand in terms of strategy - a means of relationship between the organization and its target groups, aimed at removing a priori existing conflict. There fore, formation of a new geotourism-brend Carpathians which combines mountain system in eastern Central Europe: Ukraine, Hungary, Poland, Slovakia, Romania, Serbia and Austria, will help create a new image of the Carpathians and implementation of programs aimed at increasing investment activities, including build confidence to domestic producers and create programs to attract tourists to the most profitable tourist areas.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9757
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО БРЕНДУ КАРПАТИ.pdf75.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.